tiistai 16. heinäkuuta 2013

15# My First Time

Hyvää päivää teille kaikille, ketkä olette hereillä kello kolme Suomen aikaa. Sylva ystäväni teki juuri minulle drinkin, ja olo on kuin Carrie Bradshawlla, kun juon martinilasista ja kirjoitan koneella samaan aikaan. Tosi fiiniä~ Ja nyt on tosiaan maanantai-ilta, tai tiistaiaamu.
Sanoin aiemmin, neljännentoista merkinnän perään, että teen arvostelut kauhuelokuvista The Cabin in the Woods ja Sinister, mutta sitten sain kommentin! Ja päätin tehdä My First Time -kyselyn ^^

1. First love
For real? XD Oikeasti se taitaa olla Orlando Bloom. Orlando on ollut mun lempinäyttelijä siitä asti kun olin 11-vuotias, ja rakastuin siihen ihan täysin kun katsoin Sormusten herroja kaverin kanssa. Leffaa oli mennyt jo varmaan kaksi ja puoli tuntia, kunnes tapahtui Boromirin kuolema, ja Legolas ilmestyi paikalle surullisena, ja rakkaus iski kuin salama kirkkaalta taivaalta~
Mutta tällä lailla oikeassa elämässä mun ensirakkaus oli poika, jota kutsuttiin lempinimellä Kaitsu. Se oli mun luokalla kolmannelta, siihen asti että yläkoulu alkoi. Mä sain kysyttyä sen puhelinnumeron ja meseosoitteen vaikka olin aika ujo lapsi :'D No okei, en kyllä ollut ujo! En oo ikinä ollut rehellisesti ujo, oon aina ollut aloitteellinen ja puhelias.

2. First date
Hmm... Lukion kakkosella, maaliskuussa menin kahville yhden pojan kanssa. Toukokuussa menin myös leffaan samaisen jätkän kanssa. kumpi vain lasketaan treffeiksi :DD Minun mielestäni ensimmäinenkin lasketaan.

3. First kiss
Hmm... Ensimmäinen ihminen jota mä koskaan olen pussannut oli tyttö, yksi mun larppikavereista (harrastan siis larppaamista xD). Meillä oli kontakti pelissä, meillä oli salasuhde, ja sen pelin aikana pussasin tätä tyttöä. Mutta yksi mun kaveri sanoi, ettei sitä lasketa, koska se oli larpissa. Joten, jos tämä on totta, ensimmäinen ihminen jota oon pussannut oli silti tyttö, kaverin Tervetuloa takaisin Suomeen -bileissä.
Ensimmäisen kerran pussasin poikaa ehkä kolme kuukautta tuon jälkeen. Ja ensimmäisen kerran suutelin jotakuta vähän myöhemmin.

4. First pet
Ei mulla ole ollut lemmikkejä :DD Koko mun perhe ja mä myös ollaan allergisia eläimille, niin en ole koskaan kaivannut sellaista. Pehmoleluja mulla on~

5. First time you met your best friend
Mulla on kolme parasta ystävää. Yhden tapasin ensimmäistä kertaa yläkoulussa käytävällä siskonsa seurassa emmekä vaihtaneet sanaakaan :DD Toisen tapasin lukion alkaessa matikan ykköskurssilla ja tajusin myöhemmin, että tämä oli tyttö, jolle olin ehkä vuotta aiemmin piirtänyt kuvan korealaisesta poplaulajasta. Ja kolmannen tapasin äidinkielen kakkoskurssin alussa, kun tämä tyttö istui viereeni kun ei muualla ollut vapaata, ja myöhemmin todettiin, että meillä on yhteinen kaveri Kuopiossa ^^

6. First music you ever bought
Hmm... Ensimmäinen mitä muistan pyytäneeni oli PMMP:n levy Kovemmät kädet, mutta ensimmäinen mitä itse olen ostanut, oli An Cafen Gokutama Rock Cafe -levy, jonka ostimme puoliksi kaverin kanssa.

7. First concert you ever attended
Sikäli kun muistan, ensimmäisen kerran olin keikalla kuuntelemassa PMMP:tä ja Poets of the Fallia Keiteleen Jazzeilla. Hyvä keikka oli, serkun kanssa hengailtiin ihan kajareiden edessä ja oltiin puolikuuroja pari päivää : D
Ei vaan hetkinen, joskus vielä nuorempana olin Gimmelin pienellä keikalla jossain autokaupassa! XD

8. First impression of your best friend(s)
Hmm... Viitoskohdassa mainitsin nuo kolme ystävää, joten nyt puhun heistä samassa järjestyksessä. Ensimmäiseen en paljon kiinnittänyt huomiota silloin aikoinaan, siskonsa oli paljon enemmän äänessä kuin hän. Toisesta mietin, että taitaa olla vähän ujo tyttö. Kolmannesta taas mietin, että luojan kiitos viereen istui joku puhelias tyttö :DD

9. First big purchase
En kyllä tiedä... Oon vielä niin nuori, että porukat on maksaneet kaikki isoimmat hankkeet. Oon ehkä maksanu 70€ jostain hame-paita -yhdistelmästä, mutta en paljon muuten.

10. Your first celebrity crush
Ai että ihastus? No se on Daniel Radcliffe. Olin ehkä 7-vuotias kun ensimmäinen Harry Potter -elokuva ilmestyi, ja oltiin kaverin kanssa tosi ihastuneita tähän pääosan näyttelijään :DD Orlando Bloom on sitten ensimmäinen rakkaus, ei ihastus~

(Kaikki kuvat Googlesta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti