maanantai 8. heinäkuuta 2013

14# Why couldn't it be "follow the butterflies"

Mä oon mummolassa tällä hetkellä ja mut passitettiin noukkimaan metsämansikoita. Löytyihän niitä, mutta harmi kun ovat niin pieniä ettei voi laittaa heinänkorteen.

Voi lapsuus... Musta on yksi kuva, kun oon ehkä kolme ja mulla on tuollainen kädessä :DD

Mutta siellä oli aivan saakelisti hämähäkkejä! >.< Siitä tuo otsikon nimikin, tunsin itseni ihan Ron Weasleyksi...
Mä rakastan kesää, mutta mä hitto soikoon vihaan ötököitä... Pelkään perhosiakin välillä.



Minäpä kerron yhdestä erittäin hauskasta englantia ja espanjaa puhuvasta koomikosta nimeltä Gabriel Iglesias, kutsuu itseään nimityksellä Hot & Fluffy, ja siten hän nimeää shownsakin :DD Aivan loistava koomikko, oon katsonut pari sen esiintymistä kokonaan, kaverillani oli yksi ja Netflixistä katsoin toisen.
Eräässä showssaan tämä mies eritteli viisi lihavuuden tasoa: "Big, healthy, husky, fluffy and DAMN!" Ja myöhemmin hän sanoikin niitä olevan kuusi, ja se kuudes on "OH HELL NO!" XD
Se pätkä - tai ok, ääniraita - löytyy Youtubestakin, The 6 levels of fatness. Aiiiivan loistava!

Syy miksi mä tätä selitän tässä on se, että aiemmin tänään mä tunsin itseni ihan Gabrieliksi, koska mä sain yhteen mun listaan vielä yhden lisäyksen. Sellaiseen listaan johon luulin olevan mahdoton lisätä mitään :'D
Nimittäin listaan niistä piirteistä, jotka mua ärsyttävät ihmisissä joiden kanssa katsotaan elokuvia.

1. Puhuu kaikkea turhaa ja/tai elokuvaan liittyvää tauotta
2. Istuu täysin hiljaa eikä kertaakaan naura tai edes hymähdä koko aikana
3. Höpöttää ja nauraa koko elokuvan läpi levottomuuttaan tai ettei pelottaisi
4. Huomauttaa kaikki viat, mokat, virheet ja epärealistisuudet

Nyt lista sai lisäyksen :'D

5. Se, kun kesken elokuvan, alle puolessa välissä, joku joka katsoessaan on analysoinut kaiken mitä on nähnyt, ja esittää sitten kovaan ääneen arvion siitä, miten hän uskoo elokuvan loppuvan. Tai arvaa edes kuka on henkilöllisyytensä salannut hahmo.
Tämä koskee erityiseti kauhuelokuvia ja trillereitä, mutta yhtä lailla myös tv-sarjoja.

Mä en analysoi mitään kun katson leffaa tai sarjaa. Mulle kaikki minkä pitäisi tulla yllätyksenä, tulee yllätyksenä, ja se on mun mielestä parasta.
Meillä oli kauhuleffailta kaverin luona keskiviikkona, ja siellä tämä kävi ilmi aika voimakkaasti. Katsottiin elokuvaa nimeltä Sinister, jota en ollut ennen nähnyt, ja keksittyään juonikuvion kaksi jätkää sanoivat ääneen mitä mieltä olivat juonenkulusta ja ratkaisusta. Ja ärsyttävintä on aina, jos he osuvat oikeaan. Ja nyt he osuivat.
Mä vihaan spoilereita yli kaiken, ja siksi tuo varmaankin tuntuu niin rasittavalta...

Ei ilta pilalle mennyt :DD Mua vain huvitti vähän se koko tapahtumaketju: aluksi katsottiin The Cabin in the Woods - yksi parhaista kauhuleffoista i-ki-nä - ja sitä katsoessa toinen näistä jätkistä teki erittäin selväksi että kukaan ei sitten spoilaa. Koska sen elokuvan idea perustuu yllätykseen.
Silti seuraavaa elokuvaa katsoessa hän sitten itse käytännössä spoilasi sen.
Mä tiedän, että oikeaan osunut arvaus ei ole juonipaljastus, mistäpä arvaaja tietäisi mitä tulee tosiasiassa tapahtumaan :DD Mutta kun mä en oikeasti ikinä arvaa _mitään. En mä olisi ikinä arvannut tuotakaan mitä ne sanoivat, elleivät olisi ääneen ajatelleet.
Että FUCKING THANK YOU XD


Nyt tuli melko kuvaton merkintä, koska mä päätin tehdä tällaisen totally pointless -merkinnän. Ja mulla meni valehtelematta joku puoli vuorokautta tämän kirjoittamiseen. Oon mummolassa, ja jostain syystä mun on tosi hankala keskittyä. En tiedä, onko nämä suoraanverrannollisia asioita, mutta ainakin mua häiritsee, miten mun mieli on niin easily distracted.
Teen paremman merkinnän tässä myöhemmin tällä viikolla, noista kahdesta kauhuelokuvasta, joista tässä puhuin :DD

1 kommentti: