maanantai 22. huhtikuuta 2013

3# The Perks of Being a Partygirl

Päätin tehdä tekstin, joka ehkä kertoo vähän musta itsestäni. Sitähän sanotaan, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten päätin tehdä tällaisen ikään kuin "kyselyn", jossa tarkoituksena on laittaa kuusitoista valokuvaa. Let's see how it goes~

- a photo of someone you find attractive


 Tällä hetkellä varsinkin, tämän siitä saa kun katsoo Supernaturalia monta päivää putkeen. Mutta aaaaa eilen viimeksi fanityttöiltiin kaverini Emmin kanssa, koska Jensen on niin ihana etten kestä~

- your facebook profile photo

July 2012
Tämä on mulla profiilikuvana, jotta olisi todistetta siitä, että mulla oli kullanruskea tukka vuonna 2012. Värjäsin sen kesällä, ja sitten punaiseksi ennen kuin koulu syksyllä alkoi.

- a photo of yourself from a year ago

From March 2012
Exactly from a year ago, April 2012, this was a special occasion, that's why so dressed up 
- a photo that makes you happy


En osannut päättää, joten laitoin viisi.
1) Mulla on muutama paras ystävä ja tässä heistä kaksi. Järjestivät mulle yllätyssynttärit, ja se on edelleen yks mun lempimuistoja.
2) Meidän koulusta, mulla oli ykkösellä vaan ihan superkivaa ja toi kuva on hyvä muistutus siitä. Oon kuvassa oikeassa alareunassa.
3) Lukion kakkosella pääsin toukokuun lopussa esiintymään Lyseon yö -nimisessä meidän koulun tapahtumassa, Ellin kanaset -bändi otti mut mukaan ja sain laulaa kaksi biisiä. Oon kuvassa oikealla. Mulla oli hauskaa ja meillä oli mielettömän hyvä yleisö, plus tehtiin siinä samalla kuvan basistille synttäriyllätys ja se onnistui ihan täydellisesti!
4) Wanhojen tanssit. Oon tuossa kuvassa keskellä, pinkki-valkonen mekko. Mulla oli tosi hyvä pari ja koko päivän aikana ei tullut mitään isoja ongelmia. Jatkoillakin oli kivaa.
5) Mun viimeinen Lyseon gaala, se on aina suunnilleen lokakuun alussa. Oon kuvassa keskellä, vaaleenpunaset mekko, laukku ja kengät.


- a photo of you

Outfit made by my friend
Vuodelta 2009, tuo on vaan niin hauska kuva, mulla on tosi pitkät hiukset, enkä näytä siinä seinään juosseelta, siksi laitoin sen tänne.


- a photo that makes you laugh

Tähän en uskalla laittaa mitään, koska funny face -kuvat on parhaita, mutta kaverit ei ehkä arvostaisi, jos laittaisin ne julkisuuteen x)


- a photo of someone you love


Because oh my dear Lord of the Rings, Orlando Bloom<3


- a photo of your favourite band/musician

Mun kolme lempparia tällä hetkellä
1) An Cafe, edelleen mun lempibändi, vaikken oo kuunnellut japanilaista musiikkia kunnolla suht pitkään aikaan
2) Christina Perri, rakastan sen ääntä~
3) Heli Kajo, ehdoton suosikki suomalaisista artisteista


- a photo of you as a baby

Oon tässä 3-vuotias ja mun sylissä on vauvaserkku. Duck face since year 1997

- a photo of your favourite film

The Three Musketeers (2011)

Mulla on ehkä neljäkymmentäseitsemän lempielokuvaa,  en tosiaankaan jaksa etsiä kaikista kuvia tähän. Kolme muskettisoturia on tällä hetkellä mun lempielokuvien kärjessä, ja on ollutkin viime heinäkuusta. Se voi ihan hyvin vaihtua vaikka ensi viikolla.

- a photo of you at the last party you went to

Mulla ei ole kuvaa edellisistä juhlista joissa olin, ja sitä edeltävistä en uskalla enkä edes halua laittaa kuvaa, koska siellä oli aika villi meno, joten... no can do ^^


- a photo of you on a school trip

Berliinin matka lukion kakkosella, itse asiassa tasan vuosi sitten. Oon kolmas vasemmalta, pinkki huppari ja vihree paita.


- a photo of something you enjoy doing

Watching Moomins with friends in the morning after a sleepover


- a photo of you in your town
 Mulla ei jostain syystä ole yhtään kuvaa itsestäni Jyväskylässä. Kaikki kuvat on jostain sisältä, ja niistä ei pysty kertomaan yhtään missä on.

- a photo of you that your hair looks nice in
Konfirmaatiotilaisuus, pitkät mustat hiukset
Vasta värjätty~

- a photo of your favourite weekend

Kaverin läksiäiset Etelä-Suomessa, tuona iltana opin bilettämisen jalon taidon, ja se on edelleen yksi parhaista viikonlopuista joita oon ikinä viettänyt ^^


(Muut kuin valokuvat on kaikki Googlesta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti