keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

1# The big start

Vihdoin sain aloitettua tän blogin!
Mulla oli "hieman" vaikeuksia tän kanssa, mietin liikaa ja yritin varmistaa etten tee samoja virheitä kuin edellisessä blogissa. Mutta loppujen lopuksi virheitä on vähän hankalaa korjata edeltä käsin, ne pitää ensin tehdä.

Edellinen blogi loppui lyhyeen, koska pidin sitä ikään kuin päiväkirjana, ja sellaista ei tästä blogista tule~
Mä en tiedä, mikä blogi tämä on. On olemassa kaikenmaailman ruoka-, muoti-, matkailu- ja lifestyle-blogeja, ja tämä ei taida olla mikään niistä - ja toisaalta kaikkia. Se selviää ajan kuluessa.
Mutta mä tiedän, mitä tämä blogi tulee sisältämään ^^

Tästä ei siis tule päiväkirjatyylistä blogia. En kerro, mitä päivässäni tapahtui, koska toisin kuin ehkä joillain, mun elämässä ei tapahdu niin paljon mielenkiintoisia asioita, että jaksaisin kirjoittaa tänne suht säännöllisesti. Mä päätin, että teen päivityksiä kyllä säännöllisesti - pyrin tekemään ainakin yhden viikossa - mutta mä päätin myös, että päivitykset saa olla mistä tahansa maan ja taivaan välillä.

Tästä tulee ajatusblogi!

Mä aion puhua ruuasta, tai ainakin postata kuvia söpöistä ruuista. Kyllä mäkin syön, vaikken osaa kokata. Aion puhua vaatteista, vaikken muotia ole koskaan seurannut, koska rakastan mun vaatteita ja erilaisia japanilaisia tyylejä. Vaatteiden ohella aion puhua hiuksista ja kynsistä, meikeistä puhuminen vaatisi tilapäisen mielenhäiriön tai jonkun erityistilanteen, koska niistä en ymmärrä oikeastaan yhtään mitään~







Mä oon myös aika varma, että kirjoitan tänne kirjoista joita oon lukenut ja tv-ohjelmista ja elokuvista joita oon nähnyt, uusimmat yllätykset, omat arvioni, juttuja näyttelijöistä joista pidän ja ehkä jotain fanityttöilyäkin...

Tässä tiivistyy sekä elokuvat, näyttelijät että fanityttöilykin
Painotan edelleen tekstiä, mutta joka asiaan, mihin vain löydän kuvan tai voin ottaa valokuvan, laitan kuvat kyllä. Koska blogissa pitää olla paljon kuvia~ Ja toisinaan voin kirjoittaa täysin irrallisia ajatuksia jotka keksin joistain kuvista.





Voi olla että postaan söpöjä eläinkuvia myös vaikkei se oo yhtään mun tyylistä x)

^Kaikki kuvat kolmea viimeistä lukuunottamatta on löydetty Googlesta, ja ne kolme viimeistä Tumblrista.


Puhun myös mun elämästä. Kavereista, musiikista, harrastuksista, tapahtumista ja keikoista. Puhun myös varmaan koulusta, vaikken tällä hetkellä itse ole koulussa, abeilla kun alkoi jo kesäloma ^^ Mutta voi olla että päättäjäispäivänä muistelen aika paljon lukioaikaani. Ja aina löytyy puhuttavaa koulusta tässä iässä.
Mä myös pidän kyselyistä ja aion täyttää niitä mahdollisimman monta, kaikkia "sata faktaa itsestäsi", "sata asiaa joista pidän" ja "11 kysymystä" juttuja.

Olipas pitkä ensimmäinen postaus, joka ei juurikaan kerro musta itsestäni. Mutta mä oletan että tässä postausten myötä ihmisille käy ilmi millainen ihminen oon.
Saa nähdä mitä tästä tulee :D Koko blogi on avoin kehitykselle, jota todennäköisesti tapahtuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti